Dansk

Altanudvalget

•••• 

16.  december 2020:

Altaner - tidsplan og guide med praktisk information

Kære beboere,

En tidsplan for det kommende altanprojekt kan hentes her.

Tidsplanen er vejledende og Altan.dk, som er valgt som udførende entreprenør, vil varsle den enkelte andel min. 3 dage før de opstarter arbejder i jeres bolig.

Byggepladsen er allerede ved at blive etableret og altanarbejder starter i uge 1 på gårdside og uge 5 på gadeside.

En guide med praktisk information til hvordan projektet gennemføres og hvordan i forbereder jer bedst ind, under og efter besøg af altan.dk, kan hentes her.

Eventuelle spørgsmål der måtte være til projektet bedes henvendes direkte til altan-montørerne, der er til at finde på pladsen.

•••• 

14.  oktober 2020:

Valg af dørens retning til altan (3 fags foldedør)

Onsdag d 14/10-20 omdeles en blanket til alle postkasser, som I bedes udfylde med navn og adresse, samt et kryds i feltet, der markerer hvilken side, jeres kommende altandør skal åbne til. Blanketten kan også downloades herBlanketten kan afleveres i Katrine Mays postkasse Strandboulevarden 16.5-3 (der står May på postkassen) eller mailes til maysdatter@gmail.com - senest søndag d. 18/10-20. Det vil ikke være muligt at ønske side efter den 18-10-20

 

2019

Bilag til generalforsamling den 8. maj 2019 vedr. altaner kan hentes ved at trykke på dette link.

 

2018

Der afholdes beboermøde d. 23. oktober 2018 kl. 16:30 i Frihavnskirken, hvor altanprojektet vil blive gennemgået. På beboermødet vil altanudvalget, bestyrelsen, altanfirmaet Altana A/S og en juridisk rådgiver fra SWE være til stede, og det vil være muligt at stille spørgsmål til altanprojektet. Beboermødet finder sted i Frihavnskirken beliggende på Willemoesgade 68, 2100 København Ø.

Mødereferater:

Oktober - beboermøde

Oktober - Altanudvalgsmøde

September - Møde med SWE

September - Altanudvalgsmøde

Juni - Altanudvalgsmøde

Maj - Altanudvalgsmøde

 

Marts 2017

Vi er blevet opmærksomme på at flere nye andelshavere gerne vil have de tidligere materialer tilsendt – og det sender vi meget gerne som pdf-fil, hvis i skriver en mail til:

altanudvalg.strandbo1@gmail.com

Vi glæder os til at høre fra jer :)


Juni 2016

Vi vil så gerne høre hvad i mener – og har uddelt et spørgeskema. Hvis du er forhindret i at tømme din fysiske postkasse, kan flyeren dowmloades her

 

Maj 2016

Solen skinner og det inspirerer os i altanudvalget til at gå videre med arbejdet.

Siden sidst har Københavns Kommunes Teknik- og Miljøudvalg besluttet et nyt sæt retningslinjer for altaner. Download retningslinjerne som pdf her.

Eller læs mere på Københavns Kommunes hjemmeside her.

 

September 2015
Begge film er sat op med samme indstillinger der viser et døgn d. 11 juni, mod vest (altså ud mod Strandboulevarden) og er ca. i 2. sals højde


August 2015


Klik og hent opslaget som pdf

Juni 2015


På den ordinære generalforsamling i juni 2015 blev der nedsat et altanudvalg bestående af:
Birgitte Sørensen
Heidi Borg
Karl Martin Frederiksen
Altanudvalget vil løbende informere om processen her på siden.
Derudover kan altanudvalget kontaktes på altanudvalg.strandbo1@gmail.com